Ledige stillinger

Kundekonsulent med IT og økonomibakgrunn

Mysoft AS ble etablert i 1989 og er en ledende programvareleverandør innen det skandinaviske organisasjonsmarkedet. Selskapet er en kompetansebedrift innen bygging, utvikling og drifting av integrerte CRM-løsninger, med basis i Microsoft Dynamics CRM, SharePoint, SQL server og .Net. Mysofts primære markedsområde er fagorganisasjoner, interesseorganisasjoner og innsamlingsorganisasjoner i Norge og Sverige

Ønsker du å jobbe i grensesnittet økonomi og IT?
Vi ser etter deg som ser viktigheten av det tverrfaglige samspillet mellom IT, økonomi, prosess og forretning. Ikke bare er du teknisk kompetent og faglig sterk, du er også selvdrevet, fleksibel og sosial. Du brenner for faget, men evner å lytte og sette deg inn i kundens behov og ønsker.

Som kundekonsulent vil du være ansvarlig for å bistå dine kunder med å effektivisere og systematisere arbeidsprosesser. Vi ser etter deg som har forståelse og erfaring med regnskap, men som ønsker å bruke kompetansen til systemintegrasjon og kunderådgivning.  

Arbeidsoppgaver

  • Presentasjon av Mysofts kundeløsninger
  • Utarbeide spesifikasjoner tilknyttet implementering
  • Implementering av nye oppdateringer
  • Opplæring og oppfølging av produktene
  • Sikre full utnyttelse og effektivisering av systemene hos kunde
  • Rådgivning og oppfølging av egen kundeportefølje

Hvem er du?

Du har erfaring og kompetanse fra regnskap, med ekstra interesse for systemer og løsninger. I denne rollen er det en styrke at du kjenner oppbygningen og har forståelse for regnskapet. På den måten vil du lettere se, forstå og kunne effektivisere løsningen for kunden.

For å sikre god opplæring, oppfølging og forståelse for systemene er kommunikasjon viktig. Its the key! Med tydelig dialog, god struktur og planlegging vil du som kundekonsulent legge til rette for å optimalisere bruken av systemet.

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdannelse på bachelornivå, fortrinnsvis innen økonomi
  • Relevant erfaring fra regnskap og økonomisystemer
  • God kjennskap til CRM-løsninger og med generell interesse for systemer
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk

Du trives med utstrakt kundedialog, er serviceminded og synes opplæring er spennende. Som person gir du av deg selv faglig og sosialt, både til kunder og kollegaer. I din rolle kreves høy grad av selvstendighet og struktur. Du er initiativrik og proaktiv i måten å jobbe på. Selv om du jobber mye for deg selv, er du også en lagspiller som ikke er redd for å spille på lag. Sammen gjør vi hverandre gode!

Hvorfor Mysoft?

  • Spennende utviklingsmuligheter både faglig og personlig
  • En variert arbeidshverdag med utfordrende arbeidsoppgaver
  • Motiverte kollegaer og et godt faglig arbeidsmiljø
  • Gode lønns- og pensjonsordninger
  • Sosiale møtepunkter som middager og kick-off
  • Flotte og moderne kontorlokaler med sentral beliggenhet ved Helsfyr / Brynseng

Om dette høres spennende ut for deg er det bare å søke!

Søk via linken under og last opp søknadsbrev, CV og dokumentasjon.
https://www.toptemp.no/ledig-stilling/?id=4635&o=dd–

Vi ser frem til å høre fra deg.

Søknadsfrist 31.mai