Hørselshememdes Landsforbund (HLF) er nå i juni gått i drift med Mysofts bransjeversjon for interesseorganisasjoner, Mysoft Dynamics. Løsningen bygger i sin helhet på Microsoft Dynamics 365. HLF har fra tidligere hatt erfaring med en medlemsløsning i Microsoft Dynamics CRM 2011 fra en annen leverandør.
HLF valgte Mysoft Dynamics basert på Microsoft Dynamics 365 fremfor å oppgradere eksisterende løsning da Mysoft har;
- En godt fungerende samhandlingsløsning basert på siste versjon av Dynamics 365
- Mange kunder i Norge og Sverige som anvender løsningen
- En stabil forvaltningsorganisasjon med kompetanse på kundens løsning og relevant virksomhetsforståelse
Les mer om hvorfor våre kunder velger Mysoft
Leveransen av Mysoft Dynamics i basisversjon består av følgende delsystemer, funksjoner og tjenester:
- Medlemsadministrasjon
- Kursadministrasjon
- CRM og innsamling
- Varesalg
- Abonnement
- Saksbehandling og dokumentadministrasjon
- Frivilligadministrasjon
- Arbeidsprosesser for interesseorganisasjoner
- Arbeidsbord for brukere/brukergrupper
- Økonomimotor – transaksjonsregister, fakturering, reskontro, betalingsløsninger
- Portalløsning med lokal medlemsadministrasjon for lokalforeninger og tillitsvalgte
- Lokal kursadministrasjon
- Selvbetjeningsløsninger for medlemmer og givere; Min side, Bli medlem, Fast giver, mm
- Rettighetsstyring og tilgangsadministrasjon
- Tjenester for bygging av arbeidsprosesser, utvikling av kundetilpasninger samt implementeringstjenester
HLF er en interesseorganisasjon med hele 66.000 medlemmer og er verdens største organisasjon for hørselshemmede. HLF jobber for å gjøre samfunnet tilgjengelig for hørselshemmede, forebygge hørselsskader og sikre hørselshemmede best mulige rehabiliteringstilbud.
Vi er glade for å ha Hørselshemmedes Landsforbund som kunde, og ser frem til et fortsatt aktivt og godt samarbeid!